Keresés ebben a blogban

2014. január 2., csütörtök

DIY

Sziasztok!
A szünetben nem tudtam írni egyetlen bejegyzést sem, mert nagyon el voltam havazva. Pl.: sok sütés, díszítés, készülődés, stb. De most írok, és újabb hírekkel jöttem. Ebben az időben nagyon rákattantam a DIY dolgokra, és ilyen képekkel van tele a gépem. Szóval mostanában lehet, hogy csak DIY dolgokkal fogok jönni nektek. Ha viszont már meguntátok ezeket, akkor csak írjátok meg nekem kommentbe. Akkor kezdjük is, mert 10 DIY-jal készültem nektek.

1. Karácsonyi fadísz
Mivel karácsony volt (bármár elmúlt) egy gömböt készítettem, de valahova el is süllyesztettem, ezért nem tudtam lefényképezni, ezért csak az elkészítés menetébe lévő képeket tudom nektek mutatni. (BOCSI!)




2. Csipesz üzenet
Ezt is a neten találtam, és szerintem, nagyon egyszerű, mégis aranyos ajándék bárki számára. Nekem legalább is nagyon elnyerte a tetszésemet. Bár még nem csináltam meg, de tuti, hogy meg fogom, mert egyszerűen nagyon cuki.




3. Angry Birds játék élőben
Szerintem minden gyerek szereti az Angry Birds nevezetű játékot. Hát ezt is az interneten találtam, és szerintem nagyon ötletes főleg kisgyerekeknek, de lehet, hogy a kicsit nagyobbaknak, vagy a felnőtteknek is bejön. Erre aztán még főleg nem volt időm, de nyáron vagy valamikor, amikor lesz egy kis időm, akkor biztos MEGPRÓBÁLOM (!!!) megcsinálni.



4. Fonalgrafika
Nagyon mutatós "képeket" lehet készíteni egy fa darab, vagy valami más szilárd anyag, sok szög és tetszőleges színű fonal(a szövegtől/formától függő) segítségével. 3 példát raktam be, de a neten több százat lehet találni. Akár te is alkothatsz saját formát.





5. Pon-pon/Pom-pom
A képen is látható, hogy dísznek, de akár könyvjelzőnek is lehet használni ezt a pon-pon/pom-pom -t (nem tudom, hogyan kell írni :P). Látható, hogy a képen nem fonalból, hanem ruhából készült fonalból van ez a dísz. Én mindig fonalból készítem, de most ezt is meg fogom próbálni, mert szerintem elég mutatósan néz ki szinte mindenhogy és mindenhol.



6. "Cukor automata"
Nagyon jól néz egy házba, szerintem például a konyhába, egy cukor adagoló. Nem is annyira könnyű, de nem is annyira nehéz elkészíteni, mivel, csak be kell szerezni az anyagokat, és festeni és ragasztani kell csak. Tuti ezt is megcsinálom.



7. Makramé karkötő
Szerintem nagyon sok ember szereti a karkötőket, velem egyetemben. Ezt a karkötőt én is elkészítettem, és most csak olyan képet tudok feltenni, amiben három van összefonva (az alsó, amit én csináltam), és hogy hogyan kell elkészíteni (felső képen).

Embedded image permalink


8. Discogömb
Szerintem mindenkinek a szobájában jól néz ki egy diszkógömb. Itt van. hohy hogyan kell elkészíteni.


9. Pólóból fonal készítés
Ezt a fonalat fel lehet használni az 5. ötletemnél, de mást is lehet belőle csinálni. Itt egy link, hogy hogyan tudod elkészíteni, és itt egy kép a végkifejletről.

VIDEÓ: 

KÉP:


10. Kötélből karkötőt
Nagyon szeretem a karkötőket, és szerintem ez egy tényleg nagyon mutatós darab. Én már megcsináltam se előszörre se másodszorra, csak harmadszorra, sikerült, de remélem nektek jobban fog menni. Most nem, tudok felrakni a sajátomról, de ígérem, hogy fogok.




Hát ennyit szántam ebben a bejegyzésemben, és most az ígéretek jönnek:
1. Direkt fogok csinálni, egy olyan bejegyzést, ahol olyan fényképek lesznek, amiket megcsináltam ezekből (vagyis ahova odaírtam, és még talán néhányról).
2. MEGPRÓBÁLOK (!!!) többször írni. Talán hetente 1 bele fog férni, de ha elmarad, akkor azt pótolom a következő héten 2-vel.

Mindenkinek boldog új évet, és további jó szünetet (már ami még megmaradt belőle, az a 3 nap) kívánok. Legyetek jók (ha tudtok), és sok sikert az alkotásokhoz. )Ha csináltatok belőle, akkor azt írjátok meg kommentbe, és ha akarjátok, még a képet is kiteszem (de csak ha akarjátok). A következő bejegyzésig is:
SZIASZTOK! PUSZI(L MINDENKIT): DÓRI:)

2 megjegyzés: