Keresés ebben a blogban

2014. március 9., vasárnap

Márciusi körömkihívás: Kedvenc technika

Sziasztok Olvasóim!
Ebben a bejegyzésemben a márciusi körömkihívás 2. fordulóját fogom nektek bemutatni. 
A téma a kedvenc technika volt, és ezen nem kellett túl sokat gondolkodnom, mert van egy olyan, amit egyszerűen IMÁDOK, és nagyon egyszerű is elkészíteni.
Itt van egy olyan videó, amelyen jól látszik a folyamat:



Itt pedig az a folyamat, amit én csináltam, az nem lett valami jó, úgyhogy szerintem jobban jártok, ha a videót nézitek meg, de azért itt vannak a képek:


Alapnak a Miss Sporty 485-ös lakkját használtam, a technikánál pedig, a Moyra 408-as lakkját használtam.

Letépek kb. 5 cm celluxot, és összehajtom a 3/4-ig, majd a végét egy ceruzához ragasztom, hogy ne ragadjon össze a cellux.
Majd a másik végére filccel egy fél szívecskét rajzolok, és kivágom a formát. Majd szétszedem, és ráragasztom kb. a körmöm közepére.
Majd befestem a választott lakkal, ez esetben egy fekete körömlakkal. Megvárom míg megszárad az 1. réteg, majd felkenem a 2. réteget is.
Miután megszáradt, lehúzom ÓVATOSAN a körmömről a celluxot, és fedőlakkal átfestem.

Íme a végeredmény:

Remélem, hogy hasznosnak, és jónak találtátok a bejegyzést, és elnézést kérek a rossz fényképekért, de lemerült a gépem, és nem volt itthon elem. Ha szeretnétek ti is megcsinálhatjátok. Majd jelentkezem a következő bejegyzéssel, addig is legyetek jók, (ha tudtok,) és Mindenkit PUSZILOK:
                                                              Dóri :) <3

Márciusi körömkihívás - Kedvenc technika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése