Keresés ebben a blogban

2014. március 18., kedd

Márciusi körömkihívás: Kedvenc körömlakk

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésemben a márciusi körömkihívás 4. fordulóját fogom teljesíteni. A feladat a kedvenc körömlakk volt.

Ebben is nehéz volt választanom, mert nincs egy külön kedvencem. Ezért 2 körömlakkot hoztam. Itt az egyik:
Ez az Essence colour & go kollekcióból a 105 Party Princess nevű körömlakk. Azért szeretem, mert nagyon nagy ecsete van, és nagyon sok csillámot lehet vele felvinni a körömre.

Íme az ecsete. Ráadásul nagyon gyorsan szárad, még ha több réteget kenek is a körmömre.

A másik körömlakk nem színes, sem csillámos. Ez egy:
Moyra kreatinos körömerősítő lakk. Nemrég vettem, de máris beleszerettem. Nagyon gyorsan szárad, és nagyon tartós. Kétszer kentem fel a körmömre, de nem is tudom hajlítgatni, és már kicsit látszik rajta, hogy javult is. Nagyon ajánlom mindenkinek, mert tényleg nagyon jó.

Hát ennyi lett volna ebben a bejegyzésben, remélem, hogy tetszett, és hogy jó tippeket tudtam nektek adni. A következő bejegyzésemben majd találkozunk addig is Mindenkit PUSZILOK:                                                                                                                                                   Dóri :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése