Keresés ebben a blogban

2014. március 4., kedd

Márciusi körömkihívás: Kedvenc szín

Sziasztok Kedves Olvasóim!
Ebben a bejegyzésemben Manna márciusi köröm kihívásának 1. fordulóját készítettem el.
Először is szeretnék nagyon boldog szülinapot kívánni Mannának!
Mivel március 4. van, ezért a megadott téma a kedvenc szín volt. Nagyon sokat kellett agyalnom ezen a témán, mivel nekem csak kedvenc körömlakkjaim vannak. Aztán jobban átnéztem őket, és a döntésem ezen maradt:
 Miss Sporty: 485 árnyalatú, szerintem rózsaszín és coral keverékű körömlakkja.
Ez a körömlakk számomra jó és rossz dolgokat is tartogatott.
Jók:
  • nagyon szép színe van
  • nagyon tartós (kb. 1 és fél hét, de nálam az már tartósat jelent)
  • nagyon gyorsan szárad
Rosszak:
  • sok réteget kell felkenni a ténylegesen szép szín érdekében (min. 3 réteget)

Itt van néhány kép a végeredményről:






Nagyon sokat használtam az elmúlt időszakba, ezért tényleg nagy kedvenccé vált. Egy körömmatricával nagyon elegánsan mutat. A színre kitérve: szerintem egy kicsit élénk színe van, de ez az én esetemben nem rossz, mivel IMÁDOM! a színeket, főleg az ilyen világos és nyárias színeket.Csak ajánlani tudom mindenkinek! (Főleg a szín kedvelőknek! :) )
A következő bejegyzésig Mindenkit Puszilok, és jó nézegetést a blogon minden Kedves Olvasómnak!
Puszi:
          Dóri :) <3

Márciusi körömkihívás - Kedvenc szín

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése