Keresés ebben a blogban

2014. június 5., csütörtök

YouTube csatorna!!!

Sziasztok!
Őszintén kérem a megbocsátásotokat, mivel nagyon sokáig (majdnem egy és fél hónapig) nem volt bejegyzésem, ez csakis a sok év vége fele lévő dolgozat, felelés, és legfőképp a VIZSGA miatt volt. A vizsgám június 10-én lesz matekból, és nagyon kérem, hogy szorítsatok! A vizsga után előre láthatólag több bejegyzést fogok csinálni, mivel nyár lesz és hetente 1 bejegyzéssel MINIMUM leszek, de akár videót fogok csinálni a CSATORNÁMRA, amire most fel szeretném hívni a figyelmet.
Ma csináltam egy csatornát, és IDE kattintva megtaláljátok azt az egy videót amit ma tettem fel. Ha érdekel titeket, legyetek szívesek megnézni a videót, és ha tetszett nektek, akkor 
like-oljátok, ha viszont minél előbb értesülni szeretnétek a legújabb videómról, akkor iratkozzatok fel a csatornámra, illetve a blogon be tudtok követni a Google+-on (oldalt), és itt is tudjátok nézni, hogyha éppen kiírom, hogy a következő videó ekkor és ekkor lesz.

Szeretném, ha minél többen lennénk, és ha valakinek van valami ötlete akár videó, akár bejegyzés terén, az akárhol vagy esetleg ezen az e-mail címen (doraberkenyes@freemail.hu) írja meg nekem, és én minél előbb megpróbálom teljesíteni azt, akár beszélgetős videó vagy bejegyzés, akár valami teljesen más (csak nem sminkes videó, de pl.: tesztek, vélemények, stb.)

Köszi, hogy elolvassátok ezt a "kicsit" hosszabb szöveget! Tényleg fontos lenne nekem, hogy sokan feliratkozzanak és like-olják a videóim, hogy tényleg tudjam, hogy van értelme ezt csinálni, és hogy bebizonyítsam magamnak, hogy igenis én is tudok olyan jó lenni, mint a többi blogger. Tényleg még egyszer köszi!

SOK-SOK PUSZI MINDENKINEK: Dóri :) <3<3<3<3<3<3<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése