Keresés ebben a blogban

2014. március 16., vasárnap

Knife song

Sziasztok!
Nem tudom ki hallott már a knife song-ról (magyarul kés dalról, bár így hülyén hangzik), vagy ki nem, de most elmondanám, hogy mi ez:
van egy zene, és egy késsel egyre gyorsabban a kezed között kell szurkálnod. Nagyon beteg "játék", és nem is ajánlom 12 éven aluli gyerekeknek, sőt még 18-nak is alig. Nem tudom, hogy ki találta ki, de én kipróbáltam, és először inkább csak a tollal vagy egyéb TOMPA VÉGŰ!!! tárggyal ajánlom a gyakorlást.
Itt van a szám, én erre szoktam gyakorolni:
Sok sikert kívánok minden próbálkozónak, és ha valakinek esetleg sikerült, az írja meg nekem kommentbe. Mindenkinek jó és sikeres próbálkozást kívánok, PUSZI:
                                                                                                                          Dóri :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése